Geen kunstgrasveld voor VVZwammerdam

Afgelopen vrijdag hebben we een brief gehad van de nieuwe gemeente Alphen aan den Rijn dat er simpelwel geen kunstgrasveld komt in Zwammerdam. Het nieuwe aan de nieuwe Gemeente is dat ze dat soort dingen voor sportverenigingen niet meer doen. In het kader van de participatiesamenleving moeten we dat als club zelf regelen: nieuw beleid. Verder een uiterst sympathieke brief, in zorgvuldige bewoordingen opgesteld en ondertekend door o.a. de nieuwe burgemeester. Alles is nieuw, maar bij ons blijft alles bij het oude (gewoon natuurgras dus). Jammer, vreselijk jammer en het voelt onrechtvaardig waar andere verenigingen soms al twee kunstgrasvelden hebben.

Onderstaand de tekst waarmee de brief eindigt:

20140706 GeenKunstgras

Maar goed, … wij zijn Zwammerdam, wij zijn groen, wij zijn meer dan een vereniging en als plan A niet werkt, dan maken we plan B, desnoods plan C!!!

20140706 Plan B