Jeugdkamp van start dag 1

Woensdagmiddag 28 mei 2014 is het jaarlijks terugkerend jeugdkamp van onze vereniging weer van start gegaan.
Dit jaar vertoeven wij op groepsaccommodatie De Mepperdennen te Meppen.

IMG 1813 Kopie 2
                                                De kids worden uitgezwaaid

Om 17.00 uur verzamelde de kids op de voetbal, waar we met z’n allen eerst gegeten hebben. Wij willen hiervoor Jannie en Wilma bedanken voor de overheerlijke patat, kroketten, frikadellen en hamburgers die ze voor ons gebakken hebben. Na een busreis van bijna 3 uur (fileleed) kwamen we aan op de plaats van bestemming.

Bij aankomst zijn we meteen begonnen aan het gereed maken van de kamers, spullen uitgepakt en bedden opgemaakt.
Daarna hebben we met z’n allen wat gedronken waarna we Minute to Win it zijn gaan spelen. Dit werd een avond met veel plezier en gezelligheid.

Tot zover ons eerste verslag uit Meppen, ik ga ermee stoppen want het is nu 03.05 uur en het is straks weer vroeg dag.
Geniet van de foto’s en voor nu welterusten namens de kids en kampleiding die nu nog op zijn.

Jeugdkamp VVZwammerdam

Welkom op de pagina van het Jeugdkamp VVZwammerdam.

Wij organiseren elk jaar een Jeugdkamp voor kinderen vanaf de F-pupillen tot en met de A-junioren. Het Jeugdkamp vind altijd plaats vanaf de woensdag voor Hemelvaartsdag tot en met de zaterdag erna. Wij hebben als doel om onze jeugdleden een sportief, gezellig en leuk Jeugdkamp te laten beleven. Hiervoor is een groep vrijwilligers het hele jaar door met verschillende activiteiten actief.

Onze groep vrijwilligers bestaat uit:

• Patrick en Irma van der Meer / tel. nr. 06-46734819 (contactpersonen algemene zaken)
  • Sabine Verheul tel. nr. 06-654946397 (sponsoring)
  • Rien van Harselaar, Rik van der Heijden, Femmy Kastelijn, Lars Kremer, Tamara Göbel, Matthijs de Ruiter, Nan Segers en Derk Peters.

Het Jeugdkamp zou niet kunnen plaatsvinden zonder onze sponsoren.

Onze sponsoren van het Jeugdkamp 2018 zijn:
  • Installatiebedrijf Kremer
  • D. Gobel Timmer en Onderhoudsbedrijf
  • Autobedrijf Danny van ‘t Hoog
  • D.A.P. ‘t Groene Hart BV
  • RUBO-Bodegraven BV
  • Blom en zn Zwammerdam BV
  • Dorpskroeg Gezwam
  • P.Verheul Keukenmontage
  • W. Vermeulen Keukenmontage
  • Autorijschool J.v.Asselt
  • Albert Heijn Bodegraven