Mineke krijgt ‘De zilveren speld’

Afgelopen vrijdagavond was de jaarlijkse Vrijwilligersavond. Het was zoals gebruikelijk gezellig druk. Met het heerlijke zomerse weer konden we een groot deel van de avond nog buiten zitten. Verrassing was dat Mineke Vermeulen van de KNVB ‘de zilveren speld’ kreeg voor haar inzet voor onze vereniging sinds 1990. Wij hebben als vereniging nooit een tevergeefs beroep op haar gedaan en dan is het mooi dat de KNVB dat wilde honoreren met deze zilveren speld die werd opgespeld door de heer W. van den Berg namens de KNVB. Mineke is overigens nog volop betrokken bij de club en dat houden we wat ons betreft zo. Bram Strookman heeft flink wat foto’s gemaakt die avond, achter deze link kunt u die bekijken.
20140523 zilverenspeld MinekeVermeulen