Zijn wij de netste club van Alphen?

Alphen 12 december 2012 – VVZwammerdam is de netste en veiligste voetbalclub van de gemeente Alphen. Dat blijkt uit een opiniepeiling op de site van Dichtbij.nl. Zij vroegen daarbij lezers te stemmen op de netste voetbalclubs van de gemeente. Maar liefst 234 bezoekers brachten hun stem uit. Het was een afgetekende ‘overwinning’ voor Voetbalvereniging Zwammerdam. Het sleepte 38.03% binnen. Nummer twee op de lijst werd SV ARC. Dat pakte 27.78%. VV Alphia sluit de top drie met 10.26%.

Of we echt de netste club zijn is de vraag. Het zou ons niets verbazen als veel Dammenaren hebben gestemd bij deze poll. Ons imago is goed, het is nu zaak dat wekelijks op de velden te bewijzen. Ook voor een ‘nette’ club een uitdaging. Zonder respect geen voetbal.