40-plus in eindigt in mineur

Afgelopen vrijdag was Alphen de gastheer voor het old-boys-netwerk van VVZwammerdam. De old boys hoopten weer eens een goed resultaat neer te zetten, maar helaas het was een domper van jewelste voor de Dammenaren. Persoonlijk volgde ik, Karel, Damme II en aan die wedstrijden heb ik een nare smaak overgehouden. Het werd een bittere teleurstelling.

20140511 old boys network cartoon

(ingezonden bericht)

Op papier echter een redelijk team met in de gelederen de meestal getrukte en altijd vol verrassingen zorgde KAREL VLASTEELT, de onverwoestbare BERTUS SCHONEWILLE, WIM RECHTUIT alsd e man die alle lijnen naar het vijandelijk doel neerzet en o a de keeperder keepers, de rots ADRI JAARSVELD eva .oude helden van welleer; helaas was ZWAMMERDAM dik de slechtste van de deelnemers.

De eerste wedstrijd tegen ALPHENSE BOYS. het begin was hoopvol, maar dat veranderde al snel na min, werd ADRI voor de eerste maal gepasseerd daarna redde hij met fabelachtige reddingen een verdere achterstand tot min;;10 een fatale dekkingsfout 0-2 toen neerlanshoop in bange dagen KAREL erin . maar die had echt gewoon echt een offday niets lukte bij onze held. maar bij de boys lukte het wel nog twee goals ,en een 4-0 nederlaag als gevolg.wedstrijd twee tegen A., R. C, ZWAMMERDAM ging meteen op jacht voor de openings treffer een ontketende louis gaf een paar keer een splijtende pas op Wim en.Fred maar het geluk bleef uit. A R C kwam op dreef en Adri moest weer al zij niet geringe talenten tonen. eenmaal met een ongelooflijke actie haalde hij de bal van de lijn, helaas moest hij dat bekopen met een blessure, jammer dat hij zo overdreef en bleef maar kermen, toen hij was opgelapt, moest hij tot groot verdriet al wat Damme was twee keer vissen, dus toch weer zero points. de derde partij FLOREANT.

Dat begon heel vreemd terwijl de scheids nog niet floot ging een Floreant-aanvaller er met de bal vandoor; iedereen dacht o die wil zich uitsloven, en bij ADRI gekomen hij stopt wel nee hoor ADRI liet hem gewoongaan de bal in het netje, en tot verbazing van het gehele gebeuren telde de scheids?? Heel vreemd maar VVZ beleefd zo als ze zijn dachten er het zijne van maar protesteerde niet , dus dan maar doorgaan enkele kansen kregen de Damse voorwaartsen, KAREL zette een paar keer zijn tegenspeler op het verkeerde been met wat schijnbewegingen, maar voor direct presteerde hij totaal nul , nul, totaal uit vorm, helaas sloeg dat over op zijn ploegmakkers en in rap tempo stond het 0-3. Toen voltrok zich een drama voor BERTUS hij wou aanzetten voor een actie en toen knapte er een spier en was het over en sluiten, voor de tempo beul. en tot overmaat raakte ook ARIE ……… geblesseerd kuitblessure dus geen reserves meer, maar de eer werd gered. door ik dacht FRED? kan ook een ander geweest zijn jammer maar eindstand 1-3.

Toen om de laatste plaats tegen ja wie anders dan ROHDA ’76, er was weer hoop voor een overwinning, helaas dat was het enige hoop. Maar het werd 0-2 verlies dus laatste plaats, het is zowat een gewoonte om laatste te worden. KAREL besloot gelijk om een einde te maken aan zijn lidmaatschap van 40+ zo baalde hij van deze deceptie in zijn lange loopbaan, en gaat maar weer zijn eigen toeleggen op zijn scheidsrechter carrière, maar ik hoorde dat Team 1 ook nou niet zo sterk was, zonder REMCO en JAN Titatovenaar BALLETJE werden zij dacht ik 6e? Even nakijken graag redactie dus een teleurstellend resultaat van ons bezoek aan ALPHEN volgende keer maar beter bij FLOREANT of ROHDA ’76?

…. de razende reporter groet u, en tot schrijfs