ING onze hoofdsponsor?

ING Alphen aan den Rijn heeft de regionale voetbalverenigingen uitgedaagd hen aan te tonen waarom zij de hoofdsponsor van de vereniging zouden moeten worden de komende drie jaar. Wij hebben op 29 april een zogenaamde pitch aangeleverd waaruit blijkt dat we in ieder geval een serieuze kandidaat voor hen zijn. Samen met de Businessclub ‘Vrienden van Zwammerdam’ is een ebook (bidbook) gemaakt speciaal voor de iPad/iPhone met de mogelijkheden die wij zien voor een intensieve relatie met de ING-bank.

We beginnen niet helemaal blanco: er hangt een reclamebord langs Veld 1, we bankieren bij de ING en onze welpen hebben hesjes van de ING. We hebben hen in ieder geval ook een inkijkje gegeven hoe bijvoorbeeld ons sportcomplex een ING-look krijgt vanaf september. Het worden spannende weken, de ING heeft aangegeven medio mei de uitslag bekend te maken welke vereniging in onze regio het sponsorcontract mag ondertekenen. Onze conclusie? ING en VVZwammerdam: een goede match!
20140429 1 INGPitch
20140429 INGPitch 2
Als je een paar weken intensief bezig bent blijkt dat de combinatie met Oranje pespectief biedt. Allemaal oranje ING-banken. Dan zit je beter!