Vacature: Fysiotherapeut(e) / verzorg(st)er selectie VVZwammerdam

We zijn op zoek naar iemand die het seizoen 2020/2021 de verzorging rondom het 1e selectie-elftal op zich kan nemen!

Wat verwachten we van jou? Vanaf september 2020 zal jij iedere zaterdagmiddag dat er gevoetbald wordt voor, tijdens en na de wedstrijd aanwezig zijn om de verzorging van de selectiespelers op je te nemen. Het ‘werk’ zal variëren van het intapen van een enkel en het losgooien van spieren tot het stellen van een diagnose na het oplopen van een blessure en in overleg met de spelers opstellen van een herstelplan. Daarnaast zou het erg fijn zijn wanneer jij ook op de donderdagavond tussen 19:00 uur en 20:00 uur aanwezig kan zijn op de club om blessures te behandelen voor de start van de training en hersteltraining kunt verzorgen op het veld.

Wat hebben wij te bieden? In een gezellige en veilige omgeving kun jij jouw kennis in de praktijk brengen. Daarnaast bieden we je een financiële vergoeding.

Wie ben jij? Jij bent fysio, ervaren verzorg(st)er of een student(e) fysiotherapie die interesse heeft in sportblessures. Je hebt hier de nodige kennis van en waar je deze nog niet hebt, ben je bereid en om je hierin te verdiepen. Daarnaast lijkt het je leuk om onderdeel te zijn van de selectie en doe je moeite om je aan te passen binnen de voetbalvereniging.

Credits picture: Egor Vikhrev (Unsplash)

Enthousiast? Ben je enthousiast geworden naar aanleiding van bovenstaande? Neem dan contact op met Rien van Harselaar (bestuurslid/ teammanager) van VVZwammerdam telnr: 06-27322797 of mail secretaris@vvzwammerdam.nl