Topper Alphen B1 – VVZwammerdam B1

Onze B-junioren presteren heel goed en voeren de ranglijst aan. Morgen (zaterdag om 14.15 uur) spelen de jongens een uitwedstrijd tegen de nummer 2: Alphen B1. Als u tijd heeft en toch in de buurt ben, kom dan onze jongens steunen en aanmoedigen. Bij winst is VVZwammerdam (combinatieteam met SV Aarlanderveen) kampioen, want niet meer in te halen door de concurrentie uit Alphen en Nieuwveen.

Z.A.C. B1 is een bijzonder project: de samenwerking met SV Aarlanderveen die bijna misging vorig jaar zomer, het busje wat tijdens de trainingen heen en weer rijdt, spelers die wilden stoppen overgehaald toch lid te blijven, dispensatiespelers motiveren dat juist de  B1 een uitstekende keuze was. Sponsors die zich begonnen te roeren (dank voor de tenues), … en iedere voetballer weet hoe belangrijk het is een 2e, in dit geval een B2, te hebben. Je kunt niet voor het kampioenschap opgaan zonder een goede back-up.  We zijn hier ontzettend trots op, met dank aan Jaco, Remco, Nico, Leendert, Adri, Paul, Marco en Robbie. Eigenlijk is het seizoen sowieso geslaagd: maar de kers op de taart die hoort er eigenlijk wel bij, jongens. Regel dat even! #strijdenenwinnen.

PS: De wedstrijd van de vrouwen tegen Altior VR1 is uitgesteld.

20140411 Kersopdetaart