Familiedag 2014 (het programma)

Op maandag 21 april staat weer de jaarlijkse Familiedag op het programma bij Voetbalvereniging Zwammerdam. Het is een 2e Paasdag met een bijzonder tintje: naast de traditionele Familiedag, speelt het 1e om 16.00 uur een beslissingswedstrjd om het kampioenschap voor de 2e periodetitel in Zoetermeer bij DSO.

Iedereen gaat daar op eigen gelegenheid naar toe! Er rijden GEEN bussen of zo. Het adres is: Sportpark Bentwoud. Thomas Morelaan 1, Zoetermeer.

Het programma van de Familiedag moet op tijd klaar om allemaal te kunnen afreizen naar DSO in Zoetermeer. Het programma ziet er als volgt uit:

• 09.30: verzamelen (zodat we op tijd kunnen starten)
  • 10.00: start 4 vs 4 toernooi (formulieren achter de bar)
  • 12.30: introductie gezonde snacks (in het kader van ‘meer dan voetbal’)
  • 12.45: penalty-schieten voor de F, E en D-pupillen
  • 13.15: start voetvolley toernooi
  • 14.30: start voorwedstrijd VVZwammerdam D1 tegen SEV D1 (bij DSO)
  • 16.00: start beslissingswedstrijd 2e periode VVZwammerdam 1 – SEV 1
  • 18.30: terug in de kantine voor de after-party

20140411 Busje

Inschrijven voor 4 vs 4 kan nu via formulieren die in de kantine hangen. Inschrijven voor voetvolley kan op de dag zelf. Voor beide activiteiten geldt 5 euro inschrijfgeld per team, voldoen op de dag zelf. Inschrijven voor penaltyschieten kan ook op de dag zelf.
We gaan er, zoals altijd, een gezellige Familiedag 2014 van maken, schrijf je team in en we zien je 2e paasdag bij VVZwammerdam. En die nacompetitie, die gaat natuurlijk gewoon lukken, … Strijden en Winnen. Go Damme Go, … zo’n toetje willen we wel aan het eind van het seizoen!!!