Zaterdag: Zonder respect, geen voetbal

Beste leden, ouders en vrienden (m/v),

Zaterdag gaan we vanaf 09.30 uur met onze jeugdteams (F3, F2, F1, E3, E2, E1, D1, C1 en A1) negen spandoeken met het thema ‘Zonder respect, geen voetbal’ maken en hangen die op rondom het spandoek met de naam ‘Richard Nieuwenhuizen‘ op het kunstgrasveld. Van alle spandoeken wordt een foto gemaakt. Zo krijgen we een 9-tal foto’s met hun eigen invulling van het thema: Zonder respect, geen voetbal. Als ze allemaal hangen houden we een 1 minuut stilte en sluiten af met ‘You’ll never walk alone’ van Gerry and the Pacemakers.
We hopen dat de ouders van de kids meekomen en meehelpen de juiste teksten op de spandoeken te krijgen. We gaan er vanuit dat de seniorenteams (VR1, 1ste, 2de, 3de ,4de ,6de en 40plus) ook langs komen tussen 10.00 en 12.00 uur en het gesprek onderling aangaan over het verbeteren van ons voetbalklimaat. We leggen een condoleanceregister klaar in de kantine dat alle aanwezigen kunnen tekenen en wat we samen met de foto’s opsturen naar SV Buitenboys in Almere.

Verder laten we een wit bord maken met de naam van ‘Richard Nieuwenhuizen’ dat op de hoogte van de middellijn van Veld1 BLIJVEND komt te hangen. Bij de eerste thuiswedstrijd (12 januari 2013?) van het 1ste zullen we daar letterlijk bij stilstaan. Laten we er samen een memorabele ochtend van maken. Via Jaco krijgen de jeugdteams een mailtje met de exacte tijden per team dat ze worden verwacht.

logo vvz 70x90