Programma zaterdag 8 december

Zaterdag a.s. is ons clubgebouw open vanaf 10.00 uur tot en met 12.00 uur. We gaan met elkaar het gesprek aan over de situatie in het voetbal. Zoals in het wielrennen kennelijk doping normaal was, is bij het voetballen agressie en verbaal geweld de norm. We hebben ermee leren leven, maar het is niet normaal. Thuis doen we het niet, op straat doen we het niet, op het werk doen we het ook niet en op zaterdag zijn we al blij als een scheids een rode of gele kaart niet op het formulier zet. Laten we zaterdag 8 december met elkaar er een punt achter zetten en er een memorabele ochtend van maken!

We hebben een programma wat we met alle spelers, ouders van pupillen, pupillen, leiders, trainers, scheidsrechters, grensrechters, sponsors, supporters en vrijwilligers (zoveel als mogelijk per team) willen uitvoeren. Zorg a.u.b. dat je er bent om 10.00 uur en geef gehoor aan de oproep van de familie van Richard Nieuwenhuizen en BuitenBoys uit Almere. Go Damme Go, juist nu!

Wij hebben als VVZwammerdam een programma samengesteld, maar vandaag (donderdag) komt ook de KNVB met een voorstel. We wachten dat even af om daarbij te kunnen aansluiten. Donderdagavond zetten we het exacte programma op de website.

Met vriendelijke groet,

logo vvz 70x90