VVZwammerdam speelt in Zoetermeer

VVZwammerdam 1 speelt vandaag zijn thuiswedstrijd tegen DWO in Zoetermeer. Dit omdat de uitwedstrijd in oktober in verband met het 65-jarig jubileum in Zwammerdam is gespeeld. Bereidwillig werden toen de 3 punten aan DWO meegegeven dat zich defensief erg sterk toonde. Wat het vanmiddag wordt, zullen we zien of kunnen horen via radio Stad Alphen die verslag doet van de wedstrijd. DWO zal proberen de koppositie te heroveren. VVZwammerdam probeert door te stomen naar de 4e plek op de ranglijst.

Alphen Stad FM Sport is te beluisteren op Alphen Stad FM/TV en is te ontvangen via 90.0 FM in de ether, 103.4 FM op de kabel en het glasvezelnet van KPN (kanaal 962) en Lijbrandt (kanaal 798); in Rijnwoude via 106.5 FM (ether) en 103.4 FM (kabel).