40+ op bezoek bij Rohda ’76

Vrijdagavond 23/11 speelden we het laatste toernooi uit de najaarsreeks bij Rohda ’76 uit Bodegraven. Zoals goed gebruik gingen er weer veel spelers op de fiets naar het sportpark. We zaten deze keer in een poule met Floreant 1 en 2 en Bodegraven. Het werd een bijzondere voetbalavond dankzij Remco Kroon.

De eerste wedstrijd speelden we tegen Floreant 2, door geweldig spel kwamen we op voorsprong door een doelpunt van Jordan Oostdam. Vlak voor tijd maakte Floreant echter gelijk en hielden we toch 1 punt over, …. naar later bleek ons enige! Daarna volgde Floreant 1 en verloren we nipt met 1-0. Dit kwam doordat ze een speler geregeld hadden die wij al maanden aan het overhalen zijn om een keer mee te doen. Elke keer had hij wel een reden; ook afgelopen donderdagavond had hij te kennen gegeven dat hij niet kon. Remco Kroon, hetzij je vergeven, maar je weet nu hoe gezellig het is en dat je met jouw niveau net kan en mag meedoen met VVZwammerdam. Dus wij rekenen op jouw inschrijving bij Jozef Kindt. De laatste wedstrijd was tegen Bodegraven die deze avond de dispensatieregel niet zo nauw hadden genomen. We verloren dan ook met 2-0. Zodoende waren we uitgeschakelt voor de echte prijzen, maar konden we wel als eerste aan de belangrijke derde helft beginnen wat aan VVZwammerdam goed besteed is (de troosprijs). De laatste zullen de eerste zijn.

Wil ik nog enkele jongens bedanken voor hun steun de afgelopen toernooien waren zij er toch om ons van wijze raad bij te staan> LARS, STEFAN en GIJS bedankt voor jullie steun. De uitslag van deze avond was: Floreant1 [met onze Remco], Alphia, Bodegraven, Rohda76, Floteant2, TAVV en VVZwammerdam. We speelden mede door een groot aantal afzeggingen maar met 1 team mee dit keer. We rapporteren weer in 2013.

Adri van Jaarsveld