De verbouwing (handen en voeten geven)

Na samen met het klusteam ideeën te hebben geopperd en een begroting te hebben gemaakt is het eindelijk zover, de oude kleedkamers gaan op de schop. Het is de bedoeling om vanaf 28 mei hier een start mee te gaan maken. Dit betekent dat vanaf 28 mei alleen kleedkamer 5 en 6 te gebruiken zijn. Het is de bedoeling dat na de renovatie de oude kleedkamers zoveel mogelijk lijken op 5 en 6. Een uitgebreide werkomschrijving is bijgevoegd. Wat betekent het voor onze vrijwilligers ‘wie hebben we nodig?’.

• Betreffende het timmerwerk gaan we dit met het vaste klusteam uitvoeren, aangevuld met nog een aantal timmerlieden/handige mensen, ben je handig meld je ook graag aan, ook zullen mensen persoonlijk gevraagd gaan worden.
  • Loodgieterswerk gaat worden uitgevoerd door Peter Kremer.
  • Voor het schilderwerk hebben we ook mensen nodig, we gaan alle wanden sausen van de gangen en kleedkamers.

Dus wie heeft er in de periode vanaf 28 mei tijd om te helpen sausen? Graag opgeven op het mailadres baartman1967@hotmail.com of mondeling even doorgeven. Als er vragen zijn hoor ik dat graag, we hopen dat er veel vrijwilligers zich aanmelden. Lees verder voor de omschrijving van de werkzaamheden hieronder:

Globale omschrijving werkzaamheden renovatie kleedkamers

• Sloopwerk/demontage
    • Plafonds verwijderen en afvoeren.
    • Demonteren zithout van banken (hout en slotbouten hergebruik)
    • Demonteren kapstokhaken (haken hergebruik)
    • Gaten boren 2 stuks in vloer kantine tbv nieuwe afvoerputten.
    • 2e laag vloer tegelwerk onder wastafels en toiletten verwijderen (originele vloer laten zitten)
    • Het plaatsen van een vuilcontainer 3m3.
  • Loodgieterswerk
    • Het leveren en monteren van 4 stuks compleet hangende toiletten incl geberit reservoir, en bril.
    • Het leveren en monteren van 4 stuks nieuwe wasbakken incl kraan en spiegel in de kleedkamers.
    • Het leveren en monteren van 4 stuks nieuwe radiatoren type Quinn 1600x600mm.
    • Het aanpassen van het riool en monteren van vloerputten in de 4 douche ruimtes.
    • Het aanpassen van het riool en monteren van 2 nieuwe vloerputten in de kantine.
    • Het opfrissen van het al het leidingwerk.
    • Het vervangen van 12 stuks douche knoppen en koppen.
    • Het monteren van een pomp tbv de waterdruk.
  • Electra
    • Aanpassen elektra tbv de nieuwe tl bakken in de nieuwe plafonds van de 4 oude kleedkamers, dames kleedkamers en gang. (excl nieuw gedeelte)
    • Per kleedkamer 1 stopcontact onder het plafond tbv een radio.
    • Diverse montage werk
    • Het monteren van 72 stuks nieuwe gepoedercoate steunen tbv de zitbanken, en tbv rekken boven de kapstok haken voor het plaatsen van een radio oid.
    • Het herplaatsen van het bestaande hout op de nieuwe banksteunen.
    • Het monteren van nieuwe meranti latten op de radio steunen.
    • Het intimmeren met multiplex van de hangende toiletten.
    • Het betegelen van de hangende toiletten.
    • Het afkitten van de toiletten en eventueel oude kitvoegen.
    • Het monteren van een multiplex koker tegen het plafond tbv afwerking leidingwerk tbv 4 kleedkamers.
  • Plafond
    • Het monteren van een systeemplafond, 4 kleedkamers, kleedkamer dames, gang.
    • Zwarte kantlat, hoeklijn en raster wit, tegels gipsvinyl inleg 60×60.
    • In de natte ruimtes een alu achterzijde tbv watervast.
    • Tl bakken 32 stuks 60×60 spatwaterdicht uitvoering.
  • Vloeren
    • Het leveren en monteren van een complete groene epoxy gietvloer in de 4 kleedkamers, kleedkamer scheidrechter, kleedkamer dames, gangen, aansluitend op bestaande gang nieuwe kleedkamers.
    • Het opsmeren van een waterdichte plint in de 4 natte ruimtes.
  • Schilderwerk
    • Het voorstrijken van de wanden, tbv kleedkamers en gangen.
    • De wanden sausen met groen en wit tbv kleedkamers en gangen.
    • Schilderen groen van het houtwerk van de banken en kapstokken.
    • Schilderen wit van de nieuwe kokers tegen het plafond.
    • Eventueel schilderen van de deurkozijnen en leidingwerk.

Met vriendelijke groet,

Mark Baartman