Henk van der Louw 50 jaar lid!

Tijdens de rust van VVZwammerdam tegen Rohda ’76 is Henk van der Louw sr. (68) in het zonnetje gezet omdat hij 50 jaar lid is van Voetbalvereniging Zwammerdam. Henk was o.a. de voormalig doelwachter van het 1ste. Zijn heldendaden als keeper zijn zeker zo legendarisch als die van zijn zoon, die ons vorig jaar naar de 3e Klasse hiep in de wedstrijd tegen DWO. Maar ook als bestuurslid en achter (en voor) de bar maakte hij zich verdienstelijk. Hij had een succesvolle carriere als scheidsrechter bij de KNVB en als clubscheidsrechter kon je altijd een beroep op hem doen. Inmiddels is hij vaste supporter en lid van onze supportersvereniging ‘De Bunnikzijde’.

20121110 HenkvdLouw sr

Naast een bos bloemen en een fles wijn kreeg Henk het gouden Erespeldje met daarop ’50 jaar’ en een pennenset met inscriptie. Met dergelijke leden kan een vereniging niet kapot. Prachtig dat je nog steeds lid bent, Henk en nog iedere zaterdag een vaste supporter van ons 1e elftal. Tot volgende week.