Remco Tuinenburg loopt stage bij VVZwammerdam

Na de winterstop is er een nieuw gezicht te bewonderen bij trainingen en wedstrijden van ons eerste elftal, namelijk dat van Remco Tuinenburg. Na hun prettige en succesvolle samenwerking bij de A-jeugd en een aantal maanden het eerste van ARC heeft aan Remco aan onze hoofdtrainer Rob de Lange gevraagd om onder zijn leiding stage te kunnen lopen bij VVZwammerdam voor de cursus Trainer Coach 3.

20140115 Remco Tuinenburg

Uit overleg met de Technische Commissie (TC) en de spelersgroep bleek dat iedereen daar positief tegenover stond en VVZwammerdam heeft hier graag medewerking aan. Remco zal op de donderdagtraining en tijdens de wedstrijden op zaterdag aanwezig zijn bij de selectie en zich onder andere bezig houden met trainen en coachen van individuele spelers. Hij vormt daarmee een prima aanvulling op de trainingen van Rob. We wensen Remco veel succes met het uitvoeren van zijn stage en hopen als Zwammerdam te mogen profiteren van zijn jarenlange ervaring in het prof- en amateurvoetbal.