Mededelingen vriendschappelijke wedstrijden

Voortaan is via de knop “wedstrijden”en vervolgens “programma en uitslagen” ook de planning van de vriendschappelijke wedstrijden te raadplegen. Het secretariaat (Ina Zaal) verzorgt dit via Sportlinkservices. Niet alleen is dit voor de leden en supporters een handige service, maar het is ook noodzakelijke informatie voor de barmedewerkers, de bestuursdienstmedewerker, de scheidsrechtercoördinator en verslaggevers.

Met de medewerking van de leiders en trainers moet het lukken deze service in de lucht te houden. VVZwammerdam 1 speelt zaterdag 11 januari uit tegen Hazerswoudse Boys 1 (aanvang 14.30 uur). Wordt het veld daar afgekeurd dan wordt er om 16.15 op het kunstgras aldaar gespeeld. Naast bekerwedstrijden zijn er a.s. zaterdag 11 januari diverse vriendschappeljke wedstrijden: F1 en E2 thuis, B1 en C1 uit. Volgende week woensdagavond 15 janauri spelen de Vrouwen vriendschappelijk thuis tegen Altior Vrouwen 2.