VVZwammerdam 1 geeft wedstrijd weg in laatste 20 minuten

VVZwammerdam 1 moest het deze middag tegen Roodenburg in Leiden opnemen. Er waren vijf supporters meegereist. In de eerste helftt kwam Damme op een 1-0 achterstand door Alex Jansen. Gelijk na rust bracht Gerald van Asselt door middel van een prachtig ingeschoten vrije trap, net buiten de zestien, VVZwammerdam op gelijke hoogte met Roodenburg 1-1. Het filmpje van deze vrije trap staat op onze Facebook-pagina (zoek op Voetbalvereniging Zwammerdam). Nog geen kwartier later scoorde Toine Kremer op aangeven van Rick Hijdra voor Damme de 1-2. Maar Damme wist de 1-2 voorsprong helaas niet vast te houden. De Leidenaren kwamen door een binnengeschoten vrije trap van Mark Bok op gelijke hoogte in de 70ste minuut en maakte in de blessuretijd alsnog de 3-2. Uiteindelijk kwam VVZwammerdam in de laatste 20 minuten van de wedstrijd goed weg. De score had nog behoorlijk op kunnen lopen. Jammer, … volgende week (10/11/12) wacht Rohda ’76 thuis, …. dan gaat het weer lukken (zie verslag Vrouwenteam).

Zie voor meer foto’s Zwammerdam.Net: klik hier