In memoriam Peter Verheul

Voetbal bij Damme was bij de familie Verheul een vanzelfsprekendheid. Vader Piet en de zussen Mineke, Irma en broer Adri hebben veel gedaan voor de club. Dus van Peter kon je niets anders verwachten en dat heeft hij ook waargemaakt.

Peter heeft jarenlang in de selectie gespeeld niet alleen in het 2e, maar ook in het 1ste maakte hij furore als spits. Hij was een bonkige spits. Van techniek moest hij het niet hebben, maar met sleuren en hard werken maakte hij het vele verdedigers erg lastig. Zeuren daar hield hij niet van. Maar de mouwen opstropen gecombineerd met zijn inzet en fanatisme maakte hem een pracht vent. En dwong daarmee bij vriend en tegenstander respect af. Recht door zee, je wist wat je aan hem had. Hij verwachtte dit ook van zijn medespelers en later als trainer van de A-jeugd en het 2e. De laatste jaren zagen we Peter minder op de club. Soms nog bij een wedstrijd van het 1e, maar het liefst bij zijn kleinkinderen.

In Peter verliest de club een bijzonder gerespecteerd mens. Wij wensen de familie heel veel sterkte. En we kunnen ons een beetje troosten met de gedachte dat zijn hart bij iemand anders verder klopt!
  • Het condoleren is woensdag 9 januari van 19.00 t/m 20.30 uur in het Verenigingsgebouw in Zwammerdam.