Bellingham United zet samenwerking met VVZwammerdam op site

Bellingham United heeft sinds deze week de samenwerking met VVZwammerdam op haar website gezet (en op hun Facebook-pagina en via Twitter) en daarmee officeel bekend gemaakt. Zoals bekend hopen we dat ze eind augustus 2013 naar ons land komen voor een paar wedstrijden o.a. tegen VVZwammerdam 1. En we roepen spelers op van VVZwammerdam (metname uit het 2e en de A1) die willen proberen in de Canadees/Amerikaanse competie mee te doen in de periode juni-augustus 2013. Vooral voor jonge spelers een geweldig uitdaging. De stad Bellingham (80.000 inwoners is zo groot als Alphen) ligt in de buurt van Seattle en heeft scholen/universiteiten waar je eventueel terecht kunt en in ieder geval krijg je de kans je Engels op te halen en een plaats te veroveren in het 1e van BUFC. Logeren kun je doen bij een van de selectiespelers van BUFC. Kijk even op hun site/facebook.

20121013 BellinghamTeam

De selectie van Bellingham United die afgelopen seizoen 2e werd in de competitie.

NB: deze uitwisseling is een noviteit in het amateurvoetbal, alles met de KNVB moet nog worden geregeld, maar bij de Amerikaanse voetbalbond hebben we de juiste mensen al wel te pakken. Wacht niet te lang met je aanmelden, we kunnen de bureacratische gevolgen nog niet helemaal overzien. Maar iedereen is welwillend en enthousiast. Nu jij nog? VVZwammerdam meer dan een vereniging