Richard Nieuwenhuizen, vandaag 1 jaar geleden

We hoeven eigenlijk alleen maar zijn naam te noemen om te weten waar het overgaat. Het is vandaag exact een jaar na het tragische incident in Almere. Een moment om bij stil te staan en de gezamenlijke verantwoordelijkheid, om voetbal leuk te houden, te onderstrepen. Sportiviteit en respect is iets van ons allen. Als bestuur werken we daar samen met jullie continu aan. De spreekkoren gisteren bij ADO-Den Haag maken nog eens duidelijk waarom het iedere keer weer nodig is.

Gelukkig is het aantal excessen dalend, maar ieder exces is en blijft er een te veel. Constante aandacht van ons allen hiervoor blijft noodzakelijk. Samen houden we immers het voetballen leuk. Wij wensen de familie Nieuwenhuizen en SC BuitenBoys, zeker ook weer vandaag, veel sterkte.

Een jaar geleden op 8 december 2012 herdachten wij Richard Nieuwenhuizen bij ons op de club zo (inmiddels 3.632 keer bekeken).

{youtube}BE9Vbc9Pyk0{/youtube}