Bel-Babes aan de slag voor de Vriendenloterij

Volgende week woensdag 10 oktober gaan de enthousiaste dames van VR1 (de Bel-Babes) een belactie doen om leden van VVZwammerdam enthousiast te maken voor de Vriendenloterij. Bedoeling is om een flink aantal loten te verkopen waarvan de opbrengst van de inleg voor 50% naar VVZwammerdam gaat. De opbrengst gaat naar de opknapbeurt van het clubgebouw, waar voldoende voor in kas moet zijn. In het bijzonder worden als eerste de oude kleedkamers, de massagekamer en de scheidsrechterkleedkamer worden aangepakt. De plannen, die inmiddels inclusief planning in detail gereed zijn, worden op de ledenvergadering eind deze maand uit de doeken gedaan. In het jubileumjaar (we worden 65 jaar) kan VVZwammerdam in een vernieuwd jasje zitten. Vorig jaar is een eerste opstap gemaakt met de Vriendenloterij en daar bouwen we nu op door.

20121002 BelBabes

De Bel-Babes van VVZwammerdam-SV Aarlanderveen-Combinatie

Een lot kost 10 euro per maand. Er zijn 14 trekkingen per jaar. Een jaar deelname levert per lot dus 70 euro op voor VVZwammerdam. Bij verkoop van een groot aantal loten dingt VVZwammerdam mee naar de regionale prijzenpot van 10.000 euro die te verdelen is. Als u nog geen deelnemer bent hoopt het bestuur dat u dat wordt. Afgelopen jaar zijn vele leden al in de prijzen gevallen. Een prijs winnen is des te leuker omdat je ook aan drie van je vrienden een prijs kunt toekennen.

VVZwammerdam meer dan een vereniging…