Nieuwe afspraken pupillenvoetbal

Na de geslaagde oefenpotjes afgelopen zaterdag met de nieuwe opzet voor spelers, scheidsrechters/spelbegeleiders, ouders, coaches en trainers, kunnen we komende zaterdag met elkaar de puntjes nog even helemaal op de i zetten: geen druk zetten op de jongste voetballers. Het digitale wedstrijdformulier voor alle teams is ook nieuw, nu we starten met de officiële bekerwedstrijden voor de Zwaluwen Jeugd Actie. Het inschrijfgeld voor deze Actie, waar 300.000 jeugdspelers aan meedoen gaat rechtstreeks van de KNVB naar de Zwaluwen Jeugd Actie. De actie brengt elk jaar bijna een half miljoen euro op en gaat naar voorzieningen en wetenschappelijk onderzoek voor leeftijdgenootjes met een spierziekte of een andere beperking.