2e Kickoff toernooi

Samen met sv Aarlanderveen, vv Rijnstreek en SPV’81 hebben we op zaterdagochtend 25 augustus geoefend met ‘het nieuwe pupillenvoetbal’. Indribbelen i.p.v. ingooien, 8 tegen 8 en bij de JO10 nu ook 6 tegen 6 en een extra time-out, naast de normale Rust. Vrije ballen en hoekschoppen mogen ook worden ingedribbeld. Verder staat er onder de 30 foto’s op onze Facebook-Pagina een extra toelichting. In ieder geval nuttig om samen gedaan te hebben met wat andere kleine clubs uit de regio voordat volgende week de kids voor de beker gaan spelen. Dank aan de vrijwilligers die het weer mogelijk maakten: Marjolein, Martin, Jozef, Mark en Rien.
Ook vorig seizoen hebben we een dergelijk toernooi gedaan voordat het seizoen begon. Het is voor de kids en sowieso voor diegenen die voor het eerst voetballen gewoon leuk om eerst even met elkaar ontspannen de spelregels door te nemen. Winnen of verliezen is deze zaterdag al helemaal niet van belang, wel plezier hebben in samen voetballen.

Onze JO12-1 voor het komend seizoen afgelopen zaterdag