Sponsorkliks, … we need you!

We hebben te maken met een raadsel. Jij kunt ons helpen bij de oplossing!  Onze voetbalclub heeft ruim 300 leden en ook nog eens 850 vind-ik-leuks die onze club via vriendschap op Facebook een warm hart toedragen.

Tegelijkertijd zien we dat de pakketbezorgdiensten ons dorp bijna letterlijk platrijden met spullen die via Internet worden gekocht. Ongetwijfeld zitten daar spullen bij van onze fans. En nou komt het raadsel: waarom gebruiken al onze sympathisanten (of hun aanhang) (nog) niet de button van Sponsorkliks op de site www.vvzwammerdam.nl (zie hier rechts naast dit artikel) om hun bestelling (op overigens verder identieke wijze) te plaatsen? Het kost niets en de vereniging ontvangt een leuke commissie. Tot nu toe is er op deze wijze voor ca. 1.500 euro gekocht en is er bij VVZwammerdam ruim 100 euro binnengekomen. Doe a.u.b. je online boodschappen via deze link hier rechtsboven of op de link hieronder! We ‘rekenen’ bij letterlijk op jullie steun!

Op deze wijze kan er een enorme steun op gang komen voor VVZwammerdam die niemand wat kost (win-win)